Home > Uncategorized > Sunt proxenet.

Sunt proxenet.

Dacă tot nu m-am mai uitat la TVR de pe vremea lui Star Trek, probabil că mi-au simțit lipsa și s-au gândit să facă ceva pentru a mă atrage din nou. Nimic rău în asta, mai ales când momeala aleasă o reprezintă curvele. În sensul propriu al cuvântului. Nu cred că au înscris antica îndeletnicire a femeilor ușoare în obiectul de activitate al TVR, însă după cum arată stenograme scăpate în presă, la care adăugăm și numele directorului TVR2 – Răzvan Nicolescu, apărut într-un dosar DIICOT că fiind trimis în judecată pentru trafic de persoane, se pare că nu-i vorba doar de un nene stătut care n-avea timp de agățat prin baruri sau campusuri universitare.
Pe lângă numele directorului TVR2, apare și cel al lui Aura Poterasu, tot angajată TVR, și la fel de implicată în imensul scandal de prostituție și trafic de carne vie. Mai nou, TVR Info angajează prezentatori iar una din cerințe adresate candidaților este dovadă că au un aspect fizic plăcut, pe care sunt invitați s-o facă prin trimiterea de fotografii.
În cazul în care se va dovedi că sunt vinovați, stenogramele fiind strigătoare la cer în sensul acuzării lor, aș avea și eu o nelămurire. Dacă tot sunt plătitor de taxe și impozite, printre ele numărându-se și cotizația pe care o decartez către TVR an de an, înseamnă că am finanțat o rețea de prostituție? Adică sunt proxenet fără să-mi dau seama?
N-ar fi neapărat rău, dar mă gândeam și eu la niscaiva beneficii dacă tot sunt în business. Cum ar fi dividendele. Poate că ar trebui să le trimit în mail adresa mea sau să-mi înregistrez card-ul undeva la ei pe site și să încasez în felul ăsta o cotă parte din afacere.
Pe lângă asta, în calitatea mea de pește, nu văd de ce nu aș fi îndreptățit să probez marfa. Spre exemplu atunci când nevastă-mea e pe stop (bucurie care mi se întâmplă taman acu’ când scriu), să-mi trimită și mie o prezentatoare de la TVR2 să-mi țină de urât. Mă mulțumesc cu una de la rubrica Sport sau chiar de la Meteo.
Sunt conștient de curvăsăreală din televiziuni, cinematografie, muzică sau orice altă îndeletnicire care ține de afișare mediatică. Numai că rolul meu în activitatea lor este cel de consumator. Adică plătesc un produs, și primesc serviciul plătit. E un feed back relativ simplu. Însă dacă ajung să constat la un moment dat că de fapt eu nu doar plătesc și primesc ce-am plătit, ci finanțez direct și nemijlocit activitatea respectivă, fie ea și prostituție, nu înseamnă că eu sunt patronul sau măcar parte din consiliul de administrație? Iar în cazul TVR, sunt proxenet.
Problema e că nu-s singurul. Suntem o țara întreagă de pești și matroane. Haideți atunci să ne cerem drepturile. Unii poate doresc neapărat dividende, alții testarea mărfii – caz în care mă aflu și eu momentan, în anul de grație 2012, luna 3, ziua 2, din cauza consoartei mele.
Tind totuși să cred că a fost și o mișcare de marketing. Adică dosar penal sau nu, curve/prezentatoare sau nu, un lucru e cert. Voi începe să vizionez TVR. 🙂 Chiar dacă nu din interes strict informativ ci mai degrabă din curiozitatea descoperirii de noi talente. 🙂

Categories: Uncategorized
  1. 4 March 2012 at 19:06

    Tu vrei sa analizezi indeaproape miscarile “produselor”(ca sa nu le numesc altfel,nu le-am tinut palma ,nu de alta).
    Si cand e aproape gata perioada sotiei ,te “incalzesti” mai intens cu OTV-ul ? :))

  2. 4 March 2012 at 22:48

    Naaa. Nici vorba de OTV. E defunct. Taraf si Etno sunt la moda.:)) De-aia eram happy. Daca tot finantez prostitutia, macar sa ma delectez si eu cu TVR-istele acum.:) Cine stie cand mai prind ocazia.

  3. 6 March 2012 at 11:13

    ” Niste reporteri de la TVR merg intr-un sat pentru a face un reportaj, cum isi petrece ziua baciu' Ion. Il roaga sa povesteasca ce face in cursul zilei.
    – Da pai, dimineata ma scol, si trag un pahar de palinca…
    – Stai, bacie Ion. Nu va fi bine sa afla toata tara ca deja la prima ora bei. Spune, ca citesti ziarul…
    – Na, atunce… dimineata ma scol, citesc ziarul. Dupa aia dau la porc sa mince, d…upa care mai citesc inc' un ziar. Pina la prinz lucrezi in atelier, in care timp citesc vreo doi-trei carti. La masa mai citesc vreo doua reviste, iar seara adun iosagul de pe cimp, dupa care urmeaza presa de seara. Dupa cina ma duc la biblioteca satului cu prietenii, iar la 10 cind inchide biblioteca merem cu toata trupa la Costel, ca el are tipografie.” 😀
    Asta pentru ca mi-am amintit ca ziceai ceva despre TVR…

  4. 6 March 2012 at 11:35

    Foarte tare!:))
    Il stiam fara finalul cu biblioteca si tipografia. Cele doua amplasamente culturale dau tot farmecul bancului.:)
    Cu tiparnita sau nu, cu biblioteca sau nu, eu inca astept remuneratie din partea TVR pentru contributia mea la finantarea noilor lor activitati, sau dupa caz, CTC-ul.:))

  1. No trackbacks yet.

What's on your mind?

