Home > Uncategorized > Pot belly or six pack?!

Pot belly or six pack?!

Nu mai pot cu femeile slim. Dar-ar naiba-n el de fitness. Chiar n-o fi nimeni să le spună să se oprească? Parcă-s intrate în vrie odată pronite pe făgașul ăsta. Cred că dacă mai văd o tipă cu pătrățele pe abdomen fac atac de panică. Și când mă gândesc că vine vara și încep să apăra tricouri al căror material se termină undeva la jumătatea distanței dintre buric și partea de jos a sânilor, mă ia groaza.
Probabil că opțiunea lor pentru un abdomen de bărbat, are legătură cu sexualitatea. Și aici nu mă refer la partea bună a problemei – sănătatea. Pentru că sunt de acord că mișcarea e bună, în absolut orice formă ar fi ea. Mă refer la cei cărora li se adresează printr-un astfel de look, femeile care duc la extrem stilul de viață sănătos, transformându-și pântecul într-un six pack bărbătesc. Presupun că numărul bărbaților cu tendințe gay este în creștere și probabil că există un moment de cumpănă până când respectivii recunosc trecerea în tabăra adversă. Exact acel moment din viața unui viitor Gaylord Focker este speculat de numărul în creștere al femeilor-bărbat. Pentru că doar unui gay în devenire poate să-i placă o tipă frumușică, sexi, dar care arată a bărbat în porțiunea dintre șolduri și sâni.
Ce ți-e și cu moda asta… De fapt, o fi modă, sau comportament mimetic? Mă întreb asta, pentru că femeia a arătat într-un anume fel de când există pe pământ și până în urmă cu vreo 10-15 ani. Timp în care, dacă ar fi fost vorba de modă, ar fi rotit de mai multe ori preferințele în materie de look. Numai că trecând brusc de la un trend păstrat mii de ani, la unul absolut hidos, apărut aproape odată cu intrarea în al 3-lea mileniu B.C., mi-e frică să nu fie cumva parte a ideii de emancipare a femeii, care încearcă să imite absolut tot ce fac bărbații, nemaiținând cont de cât de ridicole sunt în anumite circumstanțe. Așa că dintr-un feminism dus la extrem, au trecut la brațe musculoase, picioare pe care se văd definite toate grupele de mușchi și mai nou, dizgrațiosul abdomen extraplat și plin de pătrățele.
 În același timp nici nu consider că femeia tre’ să fie un borcan de slănină gelatinoasă care să-și bată joc de propriile picioare, umilindu-le cu suportarea a cel puțin 100 kg. la fiecare pas făcut. Mi-e dat să-mi clătesc ochii cu asemenea exemplare hâde în fiecare vară. Sunt sigur că toată lumea e la curent cu existența lor. Departe de mine discriminarea. Fiecare arată așa cum vrea, sau așa cum poate… Numai că una e să fii plinutza, să fii conștientă că nu ești exagerat de atrăgătoare, și să porți haine decente, și alta e să ai o siluetă care să necesite haine nr. 46 și tu să porți nr.34, cu tricou scurt și mulat. Respectul pe care-l emană o tipă supraponderală dar îmbrăcată decent nici nu suportă comparație cu greața pe care o provoacă una care poate că-i mai slabă decât cea care s-a îmbrăcat decent, dar căreia îi vezi tremurând la fiecare pas toate cele 3-4 rânduri de șunci care se revarsă peste un cur imens, abuziv închis în niște pantaloni cu 4-5 numere mai mici, care-ți dau senzația că explodează la toate cusăturile din moment în moment. Și culmea e că niciodată nu văd vreun exemplar din regnul ăsta, care să aibă cel puțin 100kg. în viu și care să nu emane o dezinvoltură dezarmantă, de parcă-i conștientă de sexualitatea ei și e ferm convinsă că bărbații o privesc salivând căzând pe spate de uluire, ca și când li s-a arătat vreo zeiță din mitologia Greacă. De multe ori am cochetat cu ideea de a opri una doar pentru a-i aduce la cunoștință că arată precum o morsă eșuată care se strofoca să-și găsească drumul înapoi în valuri. Dar cum Doamne-Doamne propovăduiește toleranța, trag aer în piept, număr până la 10, mă gândesc că probabil bărba-su-i impotent și deci și-a primit osânda, și merg mai departe.
 Una dintre cele mai bune descrieri ale unei femei cu un corp frumos mi se pare a fi făcută de Maria de Medeiros în discuție cu Bruce Willis, în minunatul fragment din Pulp Fiction-ul lui Tarantino, pe care l-am postat aici. Din punctul meu de vedere, formele unei femei n-au legătură cu mușchii tipic bărbătești și nici cu straturile de osânză putredă. Iar în susținerea argumentelor mele, vă invit să consultați orice stil de pictură doriți. N-a existat de-a lungul istoriei femeie sculptată, pictată sau descrisă, care să aibă brandu’ lu’ Arnold, sau burdihanu’ lu’ Piedone.
Atunci când un bărbat atinge o femeie, nu cred că-i firesc să simtă formațiuni musculare care să-l ducă cu gândul la un culturist. Un astfel de moment taie maioneză mai rapid decât o discuție despre fotbal iscată la jumătatea unui preludiu. Și totuși femeile insistă în a arăta astfel. Dar poate că e la modă homosexualitatea și nu știu eu, iar femeile caută să-și mulțumească bărbații avizi după un hibrid posesor de vagin într-un corp de bărbat. Bleah!!
 Noi bărbații avem norocul că ni se cere să fim doar puțin mai frumoși ca Dracu’ (categorie în care sper că mă încadrez :D), și poate că ăsta-i motivul pentru care m-am exhibat aici atât de plastic. Nu am de unde să știu căror presiuni este supusă o femeie care încearcă să arate bine, și cum face ea față (de la caz la caz), cerințelor epocii pe care o trăim. Probabil că bărbații nici n-ar putea să facă față unor asemenea exigențe autoimpuse. Și totuși un lucru e cert: femeia cu abdomen de bărbat e la fel de urâtă că femeia obeză îmbrăcată cu haine ostentativ de strâmte. Iar calea cea mai simplă de a detecta homosexualii în devenire, este reacția lor în fața unei femei cu six pack. E o glumiță destul de bună, care se potrivește perfect aici. – Voi femeile aveți păr fals, unghii false, țâțe siliconate, sunteți pline de botox și căutați un bărbat adevărat? Mi se pare a fi plină de adevăr, însă incompletă. Trebuie neapărat adăugat și abdomen cu pătratele, că să fie tacâmul complet.

Categories: Uncategorized
  1. 24 April 2012 at 20:22

    Dizgratioase mi-au parut intotdeauna femeile care fac culturism si sunt masculinizate la maxim.
    Da ,ai dreptate in legatura cu moda asta de “rahat”,insa unora dintre noi ( ma incadrez in categorie facand parte din specia …femeie) chiar le trebuie o spaare de creier .Unele sunt os si piele si se vad grase ,altele “gelatinoase”, cum le spui tu , se vad zane si tot asa.
    Ma bucur macar ca am ramas doar la acest stadiu …de a ma numara doar ca specie si nu mai mult.
    In legatura cu eforturile de care spuneai ,ca o femeie sa arate bine, iti spun din proprie experienta ca sunt destul de mari,mai ales daca vrei sa arati bine naturala si nu “tunata”…(ca in melodia lui Braileanca: http://www.youtube.com/watch?v=4lgAydQ5wfA )
    Sper sa vina vara altfel, anul acesta pentru tine. 😀

  2. 24 April 2012 at 20:50

    Am ajuns sa cred ca e o munca mai asidua sa fii naturala si sa incerci sa-ti formezi muschi, decat sa fii naturala si sa incerci sa ramai asa. Si totusi multe chiar asta incearca…din pacate.:( Insa din toate exemplele astea, cele mai dezinvolte sunt balenele care se imbraca si se poarta ca si cum ar fi caprioare…ele n-au nici o strabatere.
    Felicitari pentru naturalete si bafta in pastrarea ei. E lucru rar.
    Cat despre urare, ce pot sa zic…wishful thinking:(…din pacate. Iti multumesc, dar sunt convins ca iar o sa vad musculoase si morse mai multe decat prevede legea…:(

  3. 24 April 2012 at 20:55

    faza este ca mie imi plac. am chiar fantezii cu ele, dar pana acum nu am gasit una. :d

  4. 24 April 2012 at 20:59

    Te-ai tampit la cap????
    Eu zic sa mai lasi fanteziile astea…nu stiu ce ai face cu o Marioara Zavoranu in fanteziile tale 😛

  5. 24 April 2012 at 21:02

    Te rog sa ma scuzi daca par deplasat, insa eu chiar cred ca daca-ti plac tipele musculoase, e posibil sa joci in echipa adversa si tu sa n-o stii inca.:)
    E o secventa minunata in 'Scary movie' care face mai mult decat 1.000 de vorbe, asa ca tac si te invit sa o urmaresti…=))

  6. 25 April 2012 at 5:29

    :)))))))))Nu esti normal, am bufnit in ras de toata lumea din birou se uita la mine .
    Neata buna sa aveti!

  7. 2 May 2012 at 17:36

    La fel cum nu înţeleg femeile-culturist (sau, mă rog, cele care nu respiră decât sală), nu înţeleg nici femeile la 100+ de kile care au impresia că arată bine dacă îşi iau haine mărimea M sau S. Eh, un paradox al zilelor noastre…

  8. 2 May 2012 at 17:48

    Acum ca le-ai pus in 2 randuri si 'le vad' atat de bine, incerc sa ma gandesc care sunt mai hidoase si sincer daca-mi dau seama. 😦
    Si cel mai groaznic e atunci cand o tipa care are un corp frumos, nici slaba nici grasa, decide ca-i bine sa puna niste muschi vizibili pe ea, sau cade intr-un sedentarism desavarsit si ajunge sa ia proportii… Pantru ca mi-e greu sa cred ca unele femei se 'nasc' culturiste iar altele Free Willy.:)

  9. 2 May 2012 at 17:55

    eu am fost mereu mai plinuta si nu am fost niciodata geloasa pe tipele alea mega slabe, sincera sa fiu ma sperie, am vazut acum cativa ani un film cu detinutii de la Auscwitz si am tamas cu imaginea aia in minte. cat despre cele care arata ca o piftie….am cartierul plin. nu zice nimeni ca trebuie sa ai 90 60 90 dar poarta haine care ti se potrivesc si nu-ti arata toate cele, pentru ca nimenu nu vrea sa ti le vada…si eu am cateva kile in plus, burtica, fund…dar le ascund in blugi sau rochii largi…
    am scris si eu un articol asemanator
    http://allaboutgiulia.wordpress.com/2011/09/14/cum-pierd-eu-timpul/

  10. 2 May 2012 at 18:04

    Femeia cu putina burtica, asa cum e descrisa in fragmentul din Pulp Fiction de l-am postat, mi se pare adorabila. Nu mi se pare nimic atragator la o anorexica ahtiata dupa look si care-si calculeaza la gram fiecare dumicat de mancare. La fel cum nu ma atrage nici una care pare ca-i capabila sa ma lase lat cu o lovitura.:)
    O femeie trebuie sa aiba si solduri si fund generos si burtica…. La naiba, pare ca descriu o femeie plinuta, dar cred ca asa si e. 🙂 Nu vreau sa sune porcos, dar am fost mereu adeptul expresiei “sa ai pe ce pune mana”, in detrimentul expresiei “daca se aseaza in profil, n-o mai vezi.” :))

  11. 3 May 2012 at 6:20

    Suna bine, suna bine! Ma face sa ma simt mai bine cand zic “pas” si anul asta la dieta. :p Incercand sa fiu mai la subiect, pot spune ca din perspectiva mea patretele alea de pe abdomen taie din feminitate. Desigur, nici femeile grase nu sunt feminine (mai ales daca, vorba Giuliei, se mai imbraca si in haine mulate)… Dar corpul clepsidra este feminin. Si pe clepsidra nu sunt patratele nicaieri. :))

    Cel mai rau ma deranjeaza “evanghelistele”. Cele care au adoptat stilul de viata fitness, slim-spa, vegetale la pranz si cina si incearca sa te convinga si pe tine, la orice interactiune, ca ASTA trebuie sa faci. Altfel iti bati joc de tine si la 40 de ani o sa vina babau si finalul lumii.

  12. 3 May 2012 at 7:41

    Cum Laura, tu nu papi seminte dimineata, frunze la pranz si apa+lamaie seara? Hmmm…:)
    Vai de mine!! Si eu care credeam ca toate femeile incearca sa fie Vera de Milo, sau Nikita (nu poetul). 😀
    Ce frumos ar fi fost sa ai dreptate si sa vad doar clepsidre misunand pe strada…:(

    • lauraducu
      4 May 2012 at 9:52

      Ptiu, nu te mai gaseam! 🙂 Te-ai mutat, sa iti fie de bine in noua “casa”! :p Da, dieta mea e pe baza de ciocolata la micul dejun si paste la cina. Am auzit pareri ca cica asta o sa ma omoare. Eh, ceva tot o sa ma omoare la un moment dat. Macar de-ar fi ceva ce-mi place. :))

      • qatalin
        4 May 2012 at 10:01

        Saru’mana! Mai bine zis ‘am fost mutat’. Eu stiu doar sa deschid o pagina, s-o inchid si sa dau refresh.:)) Cat despre dieta, a ta suna bine de tot. Si totusi eu o sa traiesc mai mult decat tine, din simplul motiv ca nici Moartea nu vine sa ma ia cand vede ce mananc.:D (sau ma rog, vedea, pana acu’ 2 sapt. cand m-am apucat de trait asemanator oamenilor)…

  13. 3 May 2012 at 7:50

    Va multumesc tuturor pentru gandurile voastre si pentru parerile decente in legatura cu aspectul pe care ar trebui sa-l aiba femeile care vor sa pastreze un look firesc/natural/senzual, insa e deja prea tarziu. Damage has been done.:(
    Au trecut deja primele trei zile de caldura semi-insuportabila, in care am facut greseala sa parasesc incinta domiciliului personal. Stiu, stiu, riscul a fost asumat. I've already seen what no one should ever see… Muscle bags cu tricouri scurte sa se vada patratelele si killer whales cu tricouri mulate sa putem inumara suncile la tot pasul.:( Si cand ma gandesc ca urmeaza cel putin 5 luni pline de asa ceva, ma ia groaza…

  14. 3 May 2012 at 9:48

    Amigo, ma bucur ca nu sunt singurul om din lume care a inteles din filmele lui Tarantino ce trebuia inteles, motiv pentru care te-am adaugat si la mine-n blogroll, dar asta e un subiect de offtopic.

    Ontopic, nu pot spune decat ca sotia mea e o tipa cu respect pentru un stil de viata sanatos, desi eu am o burta cu masa mai mare ca o supernova pe steroizi. Ma pune si pe mine la ceva sport de cand am renuntat la fumat, dar nu prea se vede. Nu-i o fitness freak, dar ii place sa faca miscare, probabil asta ii permite sa manance bine fara sa ajunga cat mine.

  15. 3 May 2012 at 10:07

    Iti multumesc si mi-as dori sa pot sa-ti imit gestul, dar in afara de ce-am facut pana acum cu blogul asta, NU stiu nimic. Imi prind degetele pe aici. Habar n-am cum sa pun chestii d'alea in dreapta sau stanga, cu blog-roll sau wtf…cum le-o spune, habar n-am sa fac si eu 'about me'&stuff… sunt varza. Daca o sa ajung sa bibiresc si eu ceva acord fin pe aici, o sa intru si eu in 'randu' lumii'. Urmaresc vreo 10 bloguri cred, dar o fac (daca-ti vine sa crezi cat de afon sunt in ale blogarelii) din afara blogului meu, ca nu stiu altfel – deci respectivii/ele habar n-au ca eu ii vizitez, caci eu nu stiu sa plec 'de la mine catre ei'… funny but not funny ha ha…:((

    In legatura cu supernova ta, eu sunt cu siguranta o pre-nova, motiv pentru care am inceput in ultima vreme sa fac si alt gen de miscare…le langa cea pe care deja o faceam (dormitor-baie; sufragerie-bucatarie etc.) – iar rezultatele se vad.
    Si eu pot sa spun ca my better half arata firesc, motiv pentru care sunt pe cale sa o imit. Nu de alta, dar n-as vrea sa devenim un fel de “One and a half men”.:)

  16. 3 May 2012 at 10:24

    Nu conteaza cata migaleala dinasta cu widgeturi cunosti, conteaza calitatea continutului, chestie care in cazul tau nu lasa loc de comentarii negative. In plus, designul minimalist e foarte reusit. K33p it awesome!

  17. 3 May 2012 at 10:30

    Multzam fain. Cat despre k33p, o sa-l k33p eu intr-un fel…nush' daca awesome.:)

  18. 3 May 2012 at 15:31

    inseamna ca sunt o roscata adorabila 😀

  19. 3 May 2012 at 15:33

    hai ca nici cu voi nu mi-e rusine…fiecare padure cu uscaturile ei…

  20. 3 May 2012 at 15:47

    Guilty as charged! Imi asum…

  21. 3 May 2012 at 15:50

    Imi cer scuze…vad niste cuvinte pe ecran, dar nu pot sa focalizez decat “roscata”, pentru ca mi-a disparut privirea periferica…:)) Love them redheads.

  22. 3 May 2012 at 16:22

    :))…da da, roșcata. de 2 ani. daca eram gay, roșcatele ar fi fost preferatele mele. au un aer inocent si totusi, cand se dezlantuie, iti pot da seama cat de mult inseala aparentele. mi se par cele mai pasionale si senzuale fiinte :D…sper sa am si eu ceva din alura unei roscate autentice 😀
    P.S. te rog scoate verificara pt roboti ca nu pot sa comentez de la munca, am un pc tampit si nu imi arata cuvintele :))

  23. 3 May 2012 at 17:01

    Iti sunt sclav pentru o zi, sau…nu, pentru o saptamana pentru ca esti roscata:), daca imi zici si mie traiasca familia ta, cum scot verificarea pentru roboti. Sunt exagerat de prost cand vine vorba de bibirit blogul… Macar nu-s indeajuns de arogant sau de infumurat incat sa ma dau priceput daca nu-i cazu'. Asa ca da-ti-as flori si indeplinti-ti-as ce dorinta vrei tu, helpeaza-ma si pe mine ca fac spume!!!

  24. 3 May 2012 at 17:03

    atunci da-mi accept pe yahoo, si o sa te ajut

  25. 6 May 2012 at 20:50

    Offtopic:
    Nu stiam ca ai si pe wordpress blog .Inca esti in teste si nu sti la care sa ramai? Sau vei scrie pe amandoua?

    • qatalin
      6 May 2012 at 20:57

      M-am mutat aici. De fapt…impropriu zis “m-am mutat”. Am fost mutat de catre cea mai senzationala tipa pe care am intalnit-o in ultimii…multi ani. 🙂
      Acolo nu mai scriu, si o sa-l sterg in scurt timp. Deocamdata il las asa, pentru ca poate mai intra lumea si sa stie unde sunt.

      • 6 May 2012 at 21:00

        Foarte bine ,asa imi vin si mie notificarile la comentarii 😀 .
        Vezi ca am mai comentat ceva si sigur e in spam…sa verifici 😉
        Seara faina sa ai!

  26. 6 May 2012 at 20:54

    PS: Vezi ca aici in blogroll m-ai bagat cu …nume.com/en ,adicatelea intr-o engleza de balta , anglo-romena a la Google traducere. Te-as ruga sa schimbi 😉 .
    Multamu-ti!

    • qatalin
      6 May 2012 at 21:06

      Stai! Ia-ma usor, ca ma pierd rapid. Ce-am facut?!…blogroll what?…Chestia aia din dreapta?! Abia am invatat sa pun si eu acolo adrese pe care le vizitez. Deci ce sa-i fac? Sa-ti schimb numele?

      • qatalin
        6 May 2012 at 21:14

        Ok, it’s official. I am very prost. :))) Erai trecuta cu .en, iar eu nu intelegeam de ce juma’ din blogul tau e in Engleza (un fel de ‘aviara gripa’), si jumatate in Romana. 🙂
        Intr-un final m-am prins ce-ai vrut sa spui cu ultimul comentariu de aici, mi-am dat si eu seama ca era de la .en in loc de .ro, si am schimbat. Sorry. 😀

        • 6 May 2012 at 21:47

          Stai linistit .Nu e vorba ca esti prost ,doar ca e un mic detaliu de care nu ti-ai dat seama.Nici o problema .E bine ca acuma intelegi ceea ce scriu ,iar in cazul in care nu intelegi …pe viitor ca sa stii, in dreapta site-ului este “translation”,dai pe limba romana si s-a rezolvat 😀 .

        • qatalin
          6 May 2012 at 22:30

          Era amuzant sa citesc 75% in Engleza si 25% in Romana, amestecat si stalcit. 🙂

        • 6 May 2012 at 22:38

          Da, pentru noi care mai avem habar de engleza ,insa pentru cei ce nu stiu (mama, tata…de ex),iti dai seama ca imi umple frigiderul :)))

        • qatalin
          6 May 2012 at 22:47

          😀 N-am recurs la umplut frigiderul, ci doar ma intriga ideea. Adica nu intelegeam de ce nu e tot in Engleza, sau tot in Romana. :))

  27. 24 October 2013 at 21:06

    De dragul dezbaterii, e un domn care are o explicatie putin conspirationista cu privire la masculinizarea femeii http://www.femininebeauty.info. Ce credeti?

    • qatalin
      26 October 2013 at 7:27

      Salut, Gabi! 🙂
      Foarte interesant punctul de vedere. Eu nu îndrăznisem să marşez pe ideea etnică, sau a apartenenţei la o anumită tipologie, but I can see the pattern out there… 😉 Mai ales în ceea ce privste lumea modei. Adică fix locul care a propagat şi susţinut ideea conform căreia slăbăciunile anorexice sunt dezirabile şi sexy…
      Niciodată n-am susţinut că o femeie slabă este urâtă, ci doar sunt convins de faptul că slăbirea absurdă/extremă nu e aspiraţională. Femeia prin natura ei este…apetisantă prin însuşi formele ei. Dacă posesoarea le elimină, înlocuindu-le cu oase proeminente este doar opţiunea indivituală, nu idealul feminin….părerea mea.

  1. No trackbacks yet.

What's on your mind?

