Home > Uncategorized > Pierdut…

Pierdut…

Prostia, ca orice altă stare de agregare a ființei umane moderne, este inofensivă atâta timp cât nu afectează terți. Dar tocmai în asta rezidă problema pe care o aduce cu sine. În faptul că n-ar mai putea fi definită ca prostie, dacă nu ar afecta terți. Și cum eu sunt un om al extremelor în absolut orice, sunt conștient de faptul că excelez și când vine vorba de prostie. Sunt desăvârșit! Nu numai că îmi dă de furcă în lupta cu propriile-mi inabilități, ci ajung să rănesc și terțe persoane, innocent bystanders, care neavând cum să-mi cunoască de la bun început latura asta atât de proeminentă, ajung să sufere involuntar. Moment în care mai mult de un sincer i’m sorry n-am cum să spun, mai ales când vorbele sunt singurele mijloace de care mă pot folosi pentru a-mi scuza prostia dusă la extrem. Așa că nu-mi rămâne decât să mă simt în felul ăsta și să sper c-o să fie bine:

Motiv pentru care nu-mi rămâne de spus decat: B.R.B., no E.T.A.

Categories: Uncategorized
  1. Eda
    22 August 2012 at 20:54

    Totul va fi bine…. Nu disperati…nu cunosc problema dumneavoastra, dar mergeti inainte ! 😉

    • qatalin
      22 August 2012 at 22:05

      Denisa, îți mulțumesc sincer pentru încurajări. Optimismul e cam ultima stare de spirit pe care am pierdut-o și sper, prima pe care s-o regăsesc.
      Și totuși, dacă e să încep să mă simt mai bine, aș face-o rugându-te să mă tutui. Destul că mă simt eu boșorog la 35 de ani. Să mă mai și domnești…e prea mult. Încă odată, thanx! 😉

      • Eda
        22 August 2012 at 22:27

        Ok….. Atunci as vrea sa iti mai fac o incurajare.. 🙂 http://rosedeny.wordpress.com/?s=destin&submit=C%C4%83utare

        Sper sa fie de folos ! 🙂

        • qatalin
          22 August 2012 at 22:33

          Superbă! Mulțumesc frumos, Denisa. N-am ajuns atât de down, încât să cad în deznădejde și să uit de Dumnezeu, dar e bine să-mi aduc aminte de asta…cu orice ocazie. Săru’mâna! 😉

        • Eda
          22 August 2012 at 22:35

          Multumesc frumos si eu… 😉

          Gand la Dumnezeu mereu ! 😉

  2. qatalin
    22 August 2012 at 22:37

    @Eda: Dap…last hope… cu toate că dacă eram atent, e de fapt first hope. 😉

  3. 23 August 2012 at 17:24

    Se mai intampla, Cataline:) de multe ori facem greseli fara sa ne dam seama:) trebuie sa te gandesti ca toate trec si ca trebuie sa mergi inainte.

    • qatalin
      23 August 2012 at 18:44

      Rozi, mulțumesc mult pentru încurajare!
      Așa e, toate trec, merg înainte…etc. Numai că eu am reușit să definesc acel ‘fără să ne dăm seama’. Știu că ai vrut să fii delicată, dar eu chiar am momente de prostie desăvârșită. 😀 Bine măcar că mi le văd și încerc să le țin sub control, dar tot rămân fără scuze…cu toate că lipsa intenției e o scuză destul de plauzibilă…

  4. ellyweiss
    24 August 2012 at 10:38

    Am citit. Nu pot comenta decat ca te-ai judecat singur. Ce sa mai fie de spus?

    • qatalin
      24 August 2012 at 13:00

      Într-adevăr. Nimic de spus. Multe de făcut. Dac-oi putea…

  5. 27 August 2012 at 20:39

    Stam pe teren neted amandoi, daca intinzi mana pe intuneric dai de mana mea caci si eu sunt pe acelasi teren de prostie. 🙂 Stii si tu… ca fratii! >:D< Cel putin noi suntem capabili sa recunoastem.

    • qatalin
      27 August 2012 at 21:05

      Saru’mana sisule. Adorabilă încurajare. 🙂 Dar, te rog…salvează-te tu. 😀 Dintre noi doi, tu sigur mai poți…la mine nu știu ce mai e de făcut…

  6. 30 August 2012 at 21:22

    oho, uite, vezi? stiu perfect despre ce vorbesti. doar oglinda mea mai stie de cate ori ma uitam la ea si ii recitam articolul asta inainte sa il scrii tu. in ultimul timp am inceput sa evit sa ma uit in oglinda ca sa n-o mai cert. pe ea, pe oglinda, bineinteles. dar degeaba ca incep sa ma cert cu mine. cred ca o sa revin la oglinda, macar sa existe o terta nonpersoana intre mine si mine adica intre Maria si Roxana (cele 2 personalitati ale mele). pt ca, in momentul in care se iau astea doua la cearta, imi fac mintea praf ;))

    • qatalin
      30 August 2012 at 21:30

      Înseamnă că ne-am uitat amândoi în aceeași oglindă. 😦 Și oricum stai mai bine dacă la tine se ceartă doar Maria cu Roxana. La mine e deja bătaie generală între câteva echipe… 😀
      Dar e bine că am început să joc rolul arbitrului, acea nonpersoana de care foarte frumos vorbești. Și am observat că și pe tine, în ultima vreme, te-a prins bine rolul ăsta… Cine știe, poate ajungem să facem niscaiva ordine printre persoanele din oglindă… 😉

      • 30 August 2012 at 22:05

        trebuie. ordine si disciplina. acum ca am aproape am creat si un club asemenea celor a caror denumire se sfarseste in “anonimi”, poate o sa ne fie mai usor. tre’s ne mai verificam intre noi dn cand in cand, ca altfel merg treburile cand stii ca trebuie sa fii verificat la un moment dat;))
        eu m-am lafait pana acum pentru ca am noroc prea mare de oamenii din jurul meu pe nu-i prea merit cateodata. dar tot raman la ideea ca imi merit palmele alea si pana nu mi le dau nu ma las.

        • qatalin
          30 August 2012 at 22:08

          Off, nu încetezi cu palmele alea. Ok atunci. Tu dă-ți palmele și eu te îmbrățișez. 🙂
          Cât despre cuib, it’s a deal! Atâta timp cât promiți că nu ne sfârșim în ‘anonimi’…. 😉

        • 30 August 2012 at 22:10

          pe principiul: “mai bine un betiv notoriu decat un alcoolic anonim” it’s a deal :))

  7. 15 September 2012 at 10:54

    am ajuns tarziu aici, dar trebuie sa-ti spun; cunosc sentimentul si pe mine ma motiveaza sa scriu, sa ma descarc, sa injur, sa tip… si ascult muzica… si-mi trece! 😀

    • qatalin
      15 September 2012 at 13:59

      Mda…dacă nu ar fi muzica, aş începe eu să când. 😉 And believe me, când fac duş vecinii mei au parte de concertul lor zilnic. 😀

  1. No trackbacks yet.

What's on your mind?

